کاربر گرامی، بخش دیدگاه تعبیر خواب روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه کلا بسته است. سایر روزها از ساعت 12 شب تا 17 عصر فعال است.باشه

یوتاب گلچینی از بهترین ها

تعبیر خواب آلت تناسلی مردان (ذکر، قضیب)

اگر کسی در خواب آلت تناسلی خود را مشاهده می کرد، آدمی بی چشم و رو و بی حیا است. ولی اگر اتفاقی نظرش به ذکر خود افتاد، و آن را بزرگ دید، به شهرت می رسد و اگر کوچک بود به حقارت می رسد. اگر کسی خواب ببیند از کنار آلت مردی او شاخه های درخت روئیده بود، صاحب فرزند خواهد شد.

اگر کسی ببیند از آلت او ماهی بیرون آمد، صاحب فرزند دختر، و اگر گربه بیرون آمد، صاحب فرزند پسر دزد و فاسد خواهد شد. بیرون آمدن موش از آلت مردی در خواب، تعبیرش فرزند دختری است که هیچ سودی به حال وی ندارد و بیرون آمدن مار، فرزند بد خواه و دشمن است.

اگر کسی خواب ببیند که آلت او توسط آدمی معروف بریده شد، تعبیرش این است که آن مرد زنا کرده است و اگر فضولات و سرگین از آلت او بیرون آمد، بیننده خواب به عمل لواط تمایل دارد. جدا شدن ذکر از بدن، ضرر مالی و یا از دست دادن فرزند تعبیر شده است. اگر کسی دید ذکر در داخل بدنش فرو رفت، در شهادت کتمان می کند. خون آمدن از ذکر، زیان مالی است و اگر دید گروهی به ذکر او ضربه وارد کردند، وضعش خراب می شود.

    امام صادق (ع) می فرماید: دیدن قضیب در خواب بر هفت وجه است:
  1. فرزند،
  2. اهل بیت،
  3. مال،
  4. عزت،
  5. بزرگی،
  6. طاعت،
  7. گرو یافتن.

محمد ابن سیرین می گوید: بزرگیِ قضیب، دلیل بر فرزند و بزرگی و ناموری کند و کوچکیِ آن، دلیل بر حقارت و کم نامی وی. اگر ببیند که از قضیب، قضیبهای دیگری مانند شاخه درخت پدید آمد، دلیل کند بر بسیاریِ فرزندان. اگر ببیند که از قضیب او ماهی بیرون آمد، دلیل که او را فرزندی دزد و راهزن پدید آید. اگر ببیند که از قضیب او مرغی پدید آمد، تاویلش آن است که جواهرات یابد.
اگر ببیند که از قضیب او موش بیرون آمد، دلیل که او را دختری نابکار پدید آید، که در او هیچ خیر نباشد. اگر ببیند که از قضیب او مار یا کژدم بیرون آمد، دلیل که او را فرزندی آید که دشمن او باشد. اگر ببیند که کرم و مور بیرون آمد، دلیل است فرزندش ضعیف و دون همت و فرومایه خواهد بود.
اگر ببیند که از قضیب او نان بیرون آمد، دلیل که مفلس و تنگدست گردد. اگر ببیند که کنجد بیرون آمد، دلیل که عیالش کسی را به پنهان دوست دارد. اگر ببیند که خون بیرون آمد، دلیل که با زنی حائض جماع کند. اگر ببیند که ریم بیرون آمد، فرزندی معلول خواهد آورد.
اگر ببیند که آب صافی بیرون آمد، دلیل که او را فرزندی آید مصلح و پارسا. اگر ببیند که آب تیره بیرون آمد، تاویلش به خلاف این است. اگر ببیند که منی بیرون آمد او را به قدر آن مال و خواسته حاصل شود. اگر ببیند که آتش بیرون آمد، یک نیمه به جانب مشرق و یک نیمه به جانب مغرب شد، دلیل که او را فرزندی آید که پادشاه مشرق و مغرب گردد، مانند ذوالقرنین. اگر ببیند که سرگین بیرون آمد، دلیل که میلش به لواط است.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببیند که قضیب او راست گردید و سخت شد، دلیل است بخت و اقبال او قوی شود. اگر ببیند که قضیب او سخت دراز گردید، دلیل که او را فرزندان بسیار باشد. اگر ببیند که قضیب خویش را بدست گرفت و ازجای خویش بیرون آورد و باز به جای خود نهاد، چنانکه بود دلیل که فرزندش بمیرد و فرزند دیگرش به جای آید. اگر ببیند که بر قضیبش موی رسته است، دلیل است به جهت فرزندان شادمان گردد.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند که قضیب از وی جدا شد، دلیل که فرزندش بمیرد یا مال او تلف شود و حرکت قضیب درخواب، دلیل بر فراخی نعمت و قوت بخت کند. اگر ببیند قضیبش در میان او شد، دلیل است که گواهی که داده، بازگیرد. اگر ببیند که قضیبش بشکافت و از وی خون بیرون آمد، دلیل بر زیان مال و مرگ فرزند است.
اگر ببیند که قضیبش آماس داشت، دلیل کند که مالش زیادت گردد. اگر ببیند که گرهی بر قضیب او زدند، دلیل است که عیش بر وی تباه شود. اگر ببیند که قضیب بر میان بسته است، دلیل است که گواهی که داند ندهد. اگر زنی ببیند که او را قضیب بود، اگر آبستن است پسری آورد، لیکن آن پسر نماند.
اگر آبستن نباشد و پسر ندارد، مالش زیاد شود. اگر ببیند که قضیب او باریک بود، همین دلیل باشد. اگرببیندکه برخی از قضیب او بریده است، دلیل است که او را فرزند آید کم، یا بعضی ازمال و جاهش کم شود. اگر ببیند که از سوراخ قضیب او مروارید بیرون آمد یا گوهر، دلیل کند که او را فرزند آید عالم پارسا.

حضرت دانیال می گوید: قضیب در خواب فرزند و بزرگی و ناموری است. اگر ببیند که او را دو قضیب است یا بیشتر، دلیل است که او را هم فرزند خواهد بود، هم بزرگی در میان مردم. اگر ببیند که ذکر او بریده شده، دلیل که فرزندش نباشد. اگر ببیند که قضیب خویش را ببرید، او را فرزندی نیاید. اگر ببیند که قضیب وی ضعیف است، دلیل که فرزندش بیمار گردد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

433 دیدگاه

اطلاعیه
بخش دیدگاه تعبیر خواب از تاریخ 30 فروردین لغایت 3 اردیبهشت بسته خواهد بود. اگر در این بازه ی زمانی نیاز به تعبیر خواب داشتید می توانید از طریق تلگرام (@yotaabcom) تعبیر خواب خود را سوال نمایید. همچنین به عضویت همه کاربرانی که عضویت آنها در 30 فروردین و بعد از آن فعال هست 4 روز اضافه خواهد شد.

arezoo

arezoo : سلام،وقت شما بخیر،من چند روز پیش خواب دیدم،.........،تعبیرش چیه؟

پاسخ
لینک۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۳:۳۳
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تشکر. تعبیر خوابتان این است که او به شما تمایل دارد و می خواهد احساس واقعیش را به شما نشان بدهد. او منتظر است ببیند که شما هم از او خوشتان می آید یا خیر. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵:۰۵
مروارید

مروارید : سلام. خواب دیدم من و دوست پسرم

پاسخ
لینک۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۶:۲۰
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر خوابتان این است که دوست پسر شما می خواهد که شما به قدرت و اقتدار او در رابطه با خودتان توجه کنید و مطیع خواسته های او باشید و دوستش داشته باشید در حالی که او همه ی کارهایش را با شما در میان نمی گذارد. او برای رسیدن به قدرت و کسب اعتبار بیشتر و گشایش کار، تلاش می کند ولی شما از این مسائل بی خبرید. روح مادرتان شاد. دعاهای خیر او پشت سر شماست و مادرتان حامی شماست. اما مادرتان هم می ترسد که شما را فریب بدهند و از ارزش و اعتبار شما کم کرده و یا موجب شوند که به طریقی متضرر شوید. شما به دوست پسرتان اعتماد دارید ولی خوب است تا ازدواج نکرده اید مطمئن شوید که او با شما صداقت دارد. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۴:۲۱
Sare

Sare : خاب دیدم شوهرم قیافش شاداب‌تر الانش بود لباس سفید تنش بود و سبیلاش مشکی‌تر(در واقعیت جوگندمیه). عذر میخام آلتش جدا از بدنش تو دستم بود و انگار طبیعی بود و بعد میشد وصلش کنه. گذاشتمش ی گوشه و بعد ک برش داشتم سرش به سر عروسکی(دختر) ک مو داشت تبدیل شده بود و پایینش مثل قبلش بود.
در واقعیت 20وخوردی سال از ازدواجم گذشته و همسرم چند ساله درست و حسابی کار نمیکنه از اوضاع مالیش مطلع نیستم چون اصلا رو راست و صادق نیست. رفتاری هم کلا ب نظر ما توجهی نداره.

پاسخ
لینک۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲:۳۴
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر خوابتان این است که همسر شما نگرانیهایش را با شما در میان نمی گذارد و سعی می کند که خونسرد و آرام رفتار کند ولی از بیان حقایق خودداری می کند و مرموزانه رفتار می کند. او قدرت و اقتدار چندانی در زندگیش ندارد و اهل خیانت کردن هم نیست هر چند که گاهی شما خیال می کنید که افکار او سرخوشانه و نابالغانه است و یا او را خیلی شجاع و قوی نمی دانید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۶:۰۳
شفا

شفا : سلام وقت بخیر خوابم پنهان شه این قضیه بود!بیدار شدم

پاسخ
لینک۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹:۲۴
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تشکر. شما و همسرتان در شرایطی قرار می گیرید که با هم اختلاف نظر پیدا می کنید و شاید دعوا راه بیافتد. شما نیاز به حمایت و پشتیبانی دارید. سعی می کنید که تعادل را در زندگی تان ایجاد کنید و بی خیال باشید ولی همسرتان از تلاش شما برای بی خیالی خوشحال نیست. او می خواهد بهانه ای بدست بیاورد و با شما دعوا کند. شاید بخواهد به شما زورگویی کند و قدرت و اقتدارش را به رخ شما بکشد. او منطق و احساس شما را در شرایط حاضر درک نمی کند چون اعصابش ناراحت بچه خواهرش است و کنترل اعصابش را از دست داده و زود از کوره در می رود. برای دفع شر صدقه بدهید و در چنین شرایطی از دعوا با او پرهیزکنید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰:۱۲
nazi99

nazi99 : سلام خسته نباشین خوابم پنهان شه تشکر از تعبیرتون

پاسخ
لینک۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳:۲۷
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تشکر. او می خواهد نشان دهد که مقتدر و قویست ولی در عین حال، او با احساسات خودش صاف و صادق نیست و با دیگران هم سطحی رفتار می کند. بر خلاف آنچه که او نشان می دهد، خیلی هم مقتدر و قوی نیست و گاهی بسیار تندخویی می کند. پیام خواب این است که شما باید خردمندانه فکر کنید و گول ظاهر او را نخورید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵:۲۷
mahdis

mahdis : سلام و احترام.پریشب لطفا مخفی کنید.

پاسخ
لینک۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳:۲۸
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. احترام متقابل. بله در واقع تعبیر این است که شما به خاطر حمایت از خودتان و برای امنیت و گرمی زندگی تان مجبور شده اید که با او قاطعانه و تند صحبت کنید و هر باز، با این صحبتها، او حس می کند که از احترام و اقتدار و قدرتش پیش شما کاسته شده و دیگر شما آن ارزش و شخصیت سابق را برایش قائل نیستید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳:۲۴
مهران

مهران : با سلام ،لطفا نمایش داده نشود لطفاً اگه تعبیری داره برام بنویسید

پاسخ
لینک۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹:۵۹
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. شما متاسفانه خوابتان را بشدت خلاصه کرده اید و از محیط خواب چیزی ذکر نکرده اید و این ممکن است روی تعبیر تاثیرگذار باشد و حتی زنها و سن آنها یا لباسها را شرح نداده اید. توضیحات ناقص احتمال خطا در تعبیر را زیاد می کند. به هر جهت اینطور که شما نوشته اید، دو تعبیر محتمل است. تعبیر اول این است که شما با کسی آشنا می شوید که دچار استرس زیاد شده و به سختی ها عادت کرده، چون سختی ها تبدیل به بخشی از زندگی او شده اند. اشخاصی که در شرایط مشابه او قرار گرفته اند، او را درک کرده و به او کمک می کنند. اما این خانم، یاد گرفته که از خودش دفاع کند، قدرت و اقتدارش را به رخ دیگران بکشد و سعی کند که روی پای خودش ایستاده و حامی خود و اشخاصی باشد که مانند او هستند. خنده ی دیگران نشانه ای از این است که آنان به او حق می دهند که اینطور قوی و مستقل رفتار کند. تعبیر دوم این است که چنین شخصی، مجبور است در کالبد یک زن زندگی کند در حالی که روحیاتی قوی و مردانه دارد و خنده ی دیگران در اینصورت گویای ناراحتی آنان برای این است که انسانی مجبور است شرایط سختی را متحمل شود که خودش در انتخاب آن، هیچ حق دخالتی نداشته است. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸:۲۶
مهران

مهران : سلام خانم هراتی اینکه گفته بودید خوابم را خلاصه کردم،من خوابم را خلاصه نکردم همین چیزا فقط یادم بود خواب واضحی نبود لباسها را یادم نیست فقط میدونم لباس زنانه بود سن زن ها هم حدودا سی تا چهل سال میشه گفت میانسال بودند،میخواستم بپرسم در این مورد که گفتید شخصی که مجبور هست در کالبد یه زن زندگی کنه ممکن هست خودم باشم یعنی قراره ناراحتی یا سختی برام پیش بیاد یا سختی های زندگی ادامه دار باشه من خودم سی سال سن دارم من یه خواب هم قبل از این خواب دیدم اونم تو قسمت خودش یعنی خروس براتون میگذارم بعد ازتون میپرسم ارتباطی با هم داره یا نه

پاسخ
لینک۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۷:۲۸
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : به نظر می رسد که شما گاهی کمی زیاده از حد احساساتی می شوید یا نگرانیهایتان را بروز می دهید و خیلی قوی رفتار نمی کنید ولی شما قادر خواهید بود که به ثروت زیاد برسید و اگر کمی منطقی تر و قویتر و با اراده تر رفتار کنید؛ هیچ خطری برای شما پیش نمی آید. شما از مردهای دیگر احساساتی تر و ملایم تر هستید ولی این عیب نیست. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۳:۳۱
Hesam

Hesam : سلام خانم هراتی وقتتون بخیر لطفا اگه میشه به عموم نشون داده نشه تشکر

پاسخ
لینک۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰:۳۹
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر خوابتان این است که او رفتاری تحکمی و مستبدانه از خودش بروز می دهد و می خواهد روی حرفش با قدرت و اقتدار بایستد و از خودش حمایت کند. او معتقد است که شما این شرایط را به او تحمیل کرده اید و او هم از این شرایط راضیست. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱:۰۳
Lia

Lia : با سلام آن شاالله که سالم و سلامت باشید خانم هراتی عزیز پسرم در دانشگاه مشکل پیدا کرده با استادا یعنی سوالای غیر قابل حل میدم ب بچه ها.صبح جمعه خواب دیدم با مادرم مشاهده میکردیم ک آلت پسرم قرمز و بزرگ بود و از نوک اون ی شاخ نسبتا بزرگ(مثل شاخ گوزن) در اومده بود و از نوک اون شاخ هم ی شاخ نازک‌تر در اومده بود و شاخها هم قرمز بودن. من و مادرم نمی‌دونستم چ اتفاقی داره می‌افته و جیغ میزدیم تو خواب.امیدوارم ک خیر باشه بخاطر رنگ قرمز نمی‌دونم یعنی چی خوبه یا بده.

پاسخ
لینک۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۸:۳۹
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تشکر. تعبیر خوابتان این است که پسر شما حالت تهاجمی و خشم بخودش گرفته و می خواهد قدرت و اقتدار خودش را به رخ کسانی بکشد که با آنان مشکل پیدا کرده. او تندخویی و لجبازی می کند و نمی تواند با سیاست رفتار کند و خشمش را مخفی کند. شما سعی می کنید که خردمندانه به این ماجرا فکر کنید ولی راه حلی برای مشکل پسرتان به ذهنتان نرسیده است. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵:۴۶
نرجس

نرجس : سلام بانو جان. لطفا متن رو مخفی کنید..ممنونم بانوجان.

پاسخ
لینک۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۰:۰۲
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. خواهش می کنم. تعبیر خوابتان این است که شما مدت کوتاهی سعی می کنید که با عزم و اراده ای قوی و مردانه از نظرات خودتان دفاع کنید. شما تمایل دارید که خواسته هایتان را محقق کنید ولی از بیان مستقیم احساس تان و شورو شوق معصومانه و سرخوشانه تان طفره می روید. شما ته دلتان احساس خوبی از شرایط موجود ندارید ولی در ظاهر وانمود می کنید که همه چیز خوب است و از شرایط موجود خیلی راضی هستید. اما در عین حال، از اینکه بخواهید روی حرفتان پافشاری کنید هم خسته هستید و دوست دارید که به نحو رمانتیک تری با همسرتان ارتباط داشته باشید نه اینکه او وانمود کند که به حرفتان احترام می گذارد ولی به نظراتتان اهمیت ندهد. شما حال و حوصله ی دعوا کردن و اصرار کردن برای به کرسی نشاندن حرفتان ندارید. دوست ندارید که اختلافتان با همسرتان ادامه پیدا کند و همین که احساس مخالفت خودتان را به او نشان داده اید برایتان کافیست. شما بشدت مراقب هستید که همسرتان از شما راضی باشد و فکر می کنید که او عاقلتر از شماست و حق با همسرتان است. سعی می کنید که خودتان را متقاعد کنید که از اول هم حق با او بوده. خوابتان شامل 2 حق خواب بود. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹:۲۸
ادامه

اطلاعیه
بخش دیدگاه تعبیر خواب از تاریخ 30 فروردین لغایت 3 اردیبهشت بسته خواهد بود. اگر در این بازه ی زمانی نیاز به تعبیر خواب داشتید می توانید از طریق تلگرام (@yotaabcom) تعبیر خواب خود را سوال نمایید. همچنین به عضویت همه کاربرانی که عضویت آنها در 30 فروردین و بعد از آن فعال هست 4 روز اضافه خواهد شد.