کاربر گرامی، بخش دیدگاه تعبیر خواب روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه کلا بسته است. سایر روزها از ساعت 12 شب تا 17 عصر فعال است.باشه

یوتاب گلچینی از بهترین ها

تعبیر خواب برج های فلکی

محمد ابن سیرین می گوید: دیدن حمل و اسد و قوس، لشگر پادشاه یا حاکم است. دیدن ثور و سنبله و جدی، پسر حاکم است. دیدن جوزا و میزان و دلو، قاضی صاحب تدبیر حاکم است و دیدن سرطان و عقرب و حوت، دیدن صاحب شرط و شرابدار پادشاه است.

اگر کسی حمل را به خواب دید، در ارتباط با مردی محتشم قرار خواهد گرفت و حاجتش روا شود. اگر ثور را ببیند با مردی جاهل و نادان روبرو خواهد شد و حاجتش روا شود. اگر جوزا را ببیند، با مردی فصیح برخورد خواهد کرد و حاجتش روا شود. اگر سرطان را ببیند، با مردی بی اصل و نسب رابطه ای خواهد داشت و حاجتش روا خواهد شد.

اگر سنبله را ببیند، با مردی کشاروز و بی وفا کاری خواهد داشت و مرادش برنیاید. اگر میزان را ببیند، با مردی قاضی در تماس خواهد بود و هر وعده که دهد وفا کند. اگرعقرب را ببیند، با مردی دشمن یا زنی مفسد، کاری خواهد داشت و او را زحمت رسد و غمگین گردد. اگر قوس را ببیند، با مردی سالار کاری خواهد داشت و حاجت او روا شود و خلق او را دوست دارند. اگر حوت را ببیند، با مردی غریب ساده دل و نیک رای و مهربان و کم سخن کاری خواهد داشت و حاجت او روا شود.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

3 دیدگاه

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.

ساناز

ساناز : سلامِ مجدد بانو جان.مرسی از حضورِ زیباتون.متشکرم بی زحمت پنهان شود.

پاسخ
لینک۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۱:۵۸
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام عزیزم. تشکر. تعبیر خوابتان این است که شما و خواهرتان سعی می کنید که منطقی تر باشید. شما هر دو باید سعی کنید که عصبانی نشوید و جوش نیاورید. شما می توانید افکار خواهرتان را بخوبی درک کنید چون روحیات او را می شناسید. برخورد شما با زمین، یعنی اینکه باید سعی کنید که احساسات زیاده از حد را کنار گذاشته و منطقی تر برخورد کنید. نمی توانید صرفا در رویا سیر کنید و انتظار داشته باشید که کائنات همه چیز را برایتان جفت و جور کند. باید جاپای قرص و محکمی در زندگی تان داشته باشید!! باید این جاپا را بسازید. خواهر شما الان در شرایطی قرار گرفته که خودسر و لجباز است و اصلا درست فکر نمی کند. او به رویاهای خودش فکر می کند. اما شرایط همیشه اینگونه نمی ماند. شما قادر خواهید بود خوب و بد را از هم تشخیص داده و راهتان را پیدا کنید. شما غرق در احساسات منفی نمی شوید و درکتان بالاست . خواهرتان می خواهد برای رسیدن به موفقیت، از اعتبار و سرمایه های خودش مایه بگذارد. منظور من در خواب شما این است که شما باید با اصالت و سیاستمدارانه رفتار کنید تا بفهمید که در سر خواهرتان چه خبر است و نقشه های او چیست یا در سر دوست پسر خواهرتان چه خبر است. شما تلاش می کنید که حرف خودتان را به پیش ببرید و اینکه شما یا خواهرتان ممکن است به اشتباهاتی که در تفکر و عملکردتان داشته اید اعتراف کنید و از ادامه ی اشتباه تان بپرهیزید. شما نگران هستید که می توانید وظیفه ی خودتان را بخوبی انجام دهید یا خیر. هیچ انسانی بی دلیل به دنیا نمی آید. اگر تنها هستید شاید به این خاطر است که خداوند می خواهد به شما بیاموزد که برای خوشبختی و بقای خودتان الزاما لازم ندارید که سیاه لشکر دنبالتان باشد و یا به کسی تکیه کنید! شما به اندازه ی کافی قوی هستید که خودتان خودتان را خوشبخت کنید. منظورم این نیست که قرار است تا اخر عمرتان تنها باشید ولی باید به این درک برسید که کسی که می تواند شما را خوشبخت کند در درون شماست و نه جای دیگر. شما باید سعی کنید که برای خودتان هدف گذاری کنید چیزی یاد بگیرید چیزی بیاموزید هرگز فکر نکنید که باید جایی استخدام شوید و برای کسی کار کنید. من در بخشی از زندگی به این فکر می کردم که شاید بتوانم مثلا در صلیب سرخ کار کنم و از دانشی که دارم برای مداوا یا کمک به مداوای مردم محروم استفاده کنم. ( با کمترین امکانات و حقوق). این را صرفا عرض کردم تا بدانید که اگر بخواهید برای جامعه یا مردم مفید باشید، همیشه یک راه هست. یک راه پیدا می شود. ولی اگر نشسته اید که شاهزاده ی رویا از آسمان تلپ بیافتد دم در اتاق شما، و به او تکیه کنید،این نقطه ی ضعف شماست و شاید خداوند می خواهد شما را قوی کند. چون خیلی از کسانی که به دیگران تکیه می کنند، در نهایت شکست خورده و تنها می شوند. قهرمان زندگی خودتان باشید و فقط به خدا توکل کنید. خواب شما 1713 کاراکتر و 3 حق خواب بود. تشکر از همراهیتون.

پاسخ
لینک۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰:۵۵
مریم

مریم : سلام.خواب دیدم شب و آسمون پرستاره ست.کهکشانها و صورت های فلکی مشخص هستن.میام عکس بگیرم میبینم تو عکس معلوم نمیشن.فقط باید با چشم ببینمشون.همسایه مون و میبینم ک داره به من توجه میکنن موقع عکس گرفتن.بعد میخوام برم سمت خونه.اتوبوس میاد چون خیلی شلوغه سوار نمیشم و میگم نزدیکه پیاده میرم.بعد میبینم تو خونه دارم جلو آینه تمرین یوگا میکنم. میبینم خیلی سینه هام بزرگ شده.بعد میام تمرین کنم انگار با فشار پای چپ من خونه به سمت چپ کج میشه.انگار روی طبقه پایینیش لیزمیخوره.ما انگار طبقه اخر یا یکی مونده به اخر ساختمونیم/در واقعیت طبقه۱/سعی میکنم به سمت راست خونه فشار بیارم ک لیز نخوره.مامانم میگه بذار یبار دیگه امتحان کنیم ببینیم چقدر لیز میخوره من جیغ میکشم میگم نه خطر داره.پسرو دختر داییم هم خونه مونن ک میبینم پسرداییم یهو یه مایع سفیدی و هم بالا میاره

پاسخ
لینک۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۶:۰۸
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. شما باید قدر زندگی تان را بدانید و به گذشته ها نچسبید. نمی توانید برای هر کاری همرنگ جماعت شوید و باید زندگی خودتان را بکنید و به روش خودتان زندگی کنید. باید سعی کنید که در زندگی تان انتخاب های درستی داشته باشید و به گزینه هایتان توجه بیشتری داشته باشید و بخاطر هر چیزی احساساتی نشوید و در غیر اینصورت دیگران به حال شما تاسف خواهند خورد. شما تحت فشار و استرس شدید هستید و باید نفسی تازه کنید و کنترل احساسات و قدرت تان را دوباره به دست بیاورید. لطفا بگویید برای دفع شر و حفظ سلامتی تان حتما به اندازه ی وسعتان و خیلی فوری مرغ یا گوسفند قربانی کنند و گوشتش را به فقرا ببخشید و در اینکار مطلقا کوتاهی و تنبلی نکنید. خطری شما را تهدید می کند که در صورتی که قربانی دهید انشالله خطر از شما دفع خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

پاسخ
لینک۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸:۰۴
ابراهیم

ابراهیم : با سلام و احترام. دیروز صبح پنجشنبه 98.11.03 در رویا به ستاره ها مینگریستم. سعی میکردم بفهمم چه شکلی هستند. به شکل خرچنگ بودند و با خودم فکر کردم که این کدام یک از برجهاست و به خودم گفتم این برج سرطان است و باز دقت کردم و به ستاره های آن نگاه میکردم که انگار ده ستاره که هر کدام سر انگشتان پا بود توجهم را جلب کرد. و متوجه شدم مربوط به یک میمون است. یعنی صورت فلکی به شکل میمون شده بود و آن ده ستاره هر کدام سر یکی از انگشتان پای یک میمون بود. و باز در نگاه بعد همان خرچنگ دیده میشد که به سمت چپ کمی حرکت کرد و چنگهای خود را از سر خوشحالی برای من بازو بسته کرد. سپس دیدم در ماشینی در صندلی عقب بودم که راننده آن برادرم بود و مادرم هم در صندلی جلو نشسته بودند و در سه راه دفتر(سه راهی در مشهد که بواسطه وجود کارگاه تولید دفتر اینگونه نامیده شده است) مشغول حرکت بودیم. و باز به آسمان نگاه کردم اما دیگر صبح زود شده بود و ستاره ها دیگر دیده نمیشدند و برادرم به من گفت تو در تشخیص صورتهای فلکی دکترا داری. رویا اینجا تمام شد. یک توضیح دیگر شاید در تعبیر به کار آید اینکه شبی که رویاهای مربوط به دعوا را با عنوان رویای شماره دو و سه برای شما نوشته بودم جهت مشورت به منزل برادرم رفته بودم و ایشان هم از باب مشاوره همان نظر شما را به من داده بودند و صبح روز بعد این رویا را دیدم. شاید مربوط به این موضوع باشد یا نباشد. نمیدانم.

پاسخ
لینک۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۳۵
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. احترام متقابل. اگر برادر شما متولد سال میمون است، یا اگر شخصیتی باهوش و زیرک دارد، نصایح او باعث عملکرد موفق شما خواهد شد. صورت فلکی خرچنگ یا سرطان، شخصیتی احساساتی و سمج و مقاوم دارد که پشتکار و سرسختی بسیار زیادی در کارهایش از خود نشان می دهد که در واقع اشاره به بنده دارد. من از اینکه نظر بنده و برادر شما برای مشاوره و راهنمایی شما یکسان بوده است خوشحال شدم و این همان باز و بسته کردن چنگک ها از روی خوشحالی است. :))))) شما بینشی قوی دارید. تشکر از همراهیتون.

پاسخ
لینک۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹:۱۸
ابراهیم

ابراهیم : :))))))) خیلی بامزه بود

پاسخ
لینک۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۲۶

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.