کاربر گرامی، بخش دیدگاه تعبیر خواب روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه کلا بسته است. سایر روزها از ساعت 12 شب تا 17 عصر فعال است.باشه

یوتاب گلچینی از بهترین ها

تعبیر خواب آلت تناسلی مردان (ذکر، قضیب)

اگر کسی در خواب آلت تناسلی خود را مشاهده می کرد، آدمی بی چشم و رو و بی حیا است. ولی اگر اتفاقی نظرش به ذکر خود افتاد، و آن را بزرگ دید، به شهرت می رسد و اگر کوچک بود به حقارت می رسد. اگر کسی خواب ببیند از کنار آلت مردی او شاخه های درخت روئیده بود، صاحب فرزند خواهد شد.

اگر کسی ببیند از آلت او ماهی بیرون آمد، صاحب فرزند دختر، و اگر گربه بیرون آمد، صاحب فرزند پسر دزد و فاسد خواهد شد. بیرون آمدن موش از آلت مردی در خواب، تعبیرش فرزند دختری است که هیچ سودی به حال وی ندارد و بیرون آمدن مار، فرزند بد خواه و دشمن است.

اگر کسی خواب ببیند که آلت او توسط آدمی معروف بریده شد، تعبیرش این است که آن مرد زنا کرده است و اگر فضولات و سرگین از آلت او بیرون آمد، بیننده خواب به عمل لواط تمایل دارد. جدا شدن ذکر از بدن، ضرر مالی و یا از دست دادن فرزند تعبیر شده است. اگر کسی دید ذکر در داخل بدنش فرو رفت، در شهادت کتمان می کند. خون آمدن از ذکر، زیان مالی است و اگر دید گروهی به ذکر او ضربه وارد کردند، وضعش خراب می شود.

    امام صادق (ع) می فرماید: دیدن قضیب در خواب بر هفت وجه است:
  1. فرزند،
  2. اهل بیت،
  3. مال،
  4. عزت،
  5. بزرگی،
  6. طاعت،
  7. گرو یافتن.

محمد ابن سیرین می گوید: بزرگیِ قضیب، دلیل بر فرزند و بزرگی و ناموری کند و کوچکیِ آن، دلیل بر حقارت و کم نامی وی. اگر ببیند که از قضیب، قضیبهای دیگری مانند شاخه درخت پدید آمد، دلیل کند بر بسیاریِ فرزندان. اگر ببیند که از قضیب او ماهی بیرون آمد، دلیل که او را فرزندی دزد و راهزن پدید آید. اگر ببیند که از قضیب او مرغی پدید آمد، تاویلش آن است که جواهرات یابد.
اگر ببیند که از قضیب او موش بیرون آمد، دلیل که او را دختری نابکار پدید آید، که در او هیچ خیر نباشد. اگر ببیند که از قضیب او مار یا کژدم بیرون آمد، دلیل که او را فرزندی آید که دشمن او باشد. اگر ببیند که کرم و مور بیرون آمد، دلیل است فرزندش ضعیف و دون همت و فرومایه خواهد بود.
اگر ببیند که از قضیب او نان بیرون آمد، دلیل که مفلس و تنگدست گردد. اگر ببیند که کنجد بیرون آمد، دلیل که عیالش کسی را به پنهان دوست دارد. اگر ببیند که خون بیرون آمد، دلیل که با زنی حائض جماع کند. اگر ببیند که ریم بیرون آمد، فرزندی معلول خواهد آورد.
اگر ببیند که آب صافی بیرون آمد، دلیل که او را فرزندی آید مصلح و پارسا. اگر ببیند که آب تیره بیرون آمد، تاویلش به خلاف این است. اگر ببیند که منی بیرون آمد او را به قدر آن مال و خواسته حاصل شود. اگر ببیند که آتش بیرون آمد، یک نیمه به جانب مشرق و یک نیمه به جانب مغرب شد، دلیل که او را فرزندی آید که پادشاه مشرق و مغرب گردد، مانند ذوالقرنین. اگر ببیند که سرگین بیرون آمد، دلیل که میلش به لواط است.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببیند که قضیب او راست گردید و سخت شد، دلیل است بخت و اقبال او قوی شود. اگر ببیند که قضیب او سخت دراز گردید، دلیل که او را فرزندان بسیار باشد. اگر ببیند که قضیب خویش را بدست گرفت و ازجای خویش بیرون آورد و باز به جای خود نهاد، چنانکه بود دلیل که فرزندش بمیرد و فرزند دیگرش به جای آید. اگر ببیند که بر قضیبش موی رسته است، دلیل است به جهت فرزندان شادمان گردد.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند که قضیب از وی جدا شد، دلیل که فرزندش بمیرد یا مال او تلف شود و حرکت قضیب درخواب، دلیل بر فراخی نعمت و قوت بخت کند. اگر ببیند قضیبش در میان او شد، دلیل است که گواهی که داده، بازگیرد. اگر ببیند که قضیبش بشکافت و از وی خون بیرون آمد، دلیل بر زیان مال و مرگ فرزند است.
اگر ببیند که قضیبش آماس داشت، دلیل کند که مالش زیادت گردد. اگر ببیند که گرهی بر قضیب او زدند، دلیل است که عیش بر وی تباه شود. اگر ببیند که قضیب بر میان بسته است، دلیل است که گواهی که داند ندهد. اگر زنی ببیند که او را قضیب بود، اگر آبستن است پسری آورد، لیکن آن پسر نماند.
اگر آبستن نباشد و پسر ندارد، مالش زیاد شود. اگر ببیند که قضیب او باریک بود، همین دلیل باشد. اگرببیندکه برخی از قضیب او بریده است، دلیل است که او را فرزند آید کم، یا بعضی ازمال و جاهش کم شود. اگر ببیند که از سوراخ قضیب او مروارید بیرون آمد یا گوهر، دلیل کند که او را فرزند آید عالم پارسا.

حضرت دانیال می گوید: قضیب در خواب فرزند و بزرگی و ناموری است. اگر ببیند که او را دو قضیب است یا بیشتر، دلیل است که او را هم فرزند خواهد بود، هم بزرگی در میان مردم. اگر ببیند که ذکر او بریده شده، دلیل که فرزندش نباشد. اگر ببیند که قضیب خویش را ببرید، او را فرزندی نیاید. اگر ببیند که قضیب وی ضعیف است، دلیل که فرزندش بیمار گردد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

433 دیدگاه

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.

roksana

roksana : سلام خانم هراتی عزیز ،امروز تقریبا حذف بشه خوابم ممنون

پاسخ
لینک۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲:۴۲
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر این است که شما به این فکر می کنید که چطور از او حمایت کنید و امکانات مالی و رفاه او را فراهم کنید. او هنوز آنقدر قوی و بزرگ نشده که قدرت و اقتدار زیادی از خودش نشان دهد. جاری شما کمی اغراق آمیز از شخصیت پسرانه ی پسرتان حرف می زند ولی خودش هم می داند که حرفش صرفا تعارف است. ( بعضی ها می گویند که مثلا فلان پسر بچه معلوم است که خیلی مرد است!!! ولی صرفا از روی تعارف می گویند). تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵:۲۴
aminhoseini

aminhoseini : سلام ، نماز عشا را خواندم و با وضو خوابیدم و در خواب دیدم یک نفر بهم حمله کرد دقیق نمیدانم چرا ولی فکر کنم دزد بود و در حال دزدی بود ( زیاد مطمئن نیستم ) با چیزی مانند چاقو یا تیغ به حشفه آلتم ضربه زد و از سه جا حشفه‌ام را زخمی کرد و من آلتم را در دستم‌ گرفتم و دیدم که از محل زخمها خون زیادی میچکید و چند نفر هم آنجا بودند این صحنه‌ها را دیدند ، ناگهان از خواب پریدم و دیدم که ۲۰ دقیقه به اذان صبح مانده است .

پاسخ
لینک۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۱:۵۵
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. شما در حالی که سعی می کنید تمایلات و غرایز نفسانی تان را کنترل کنید، ولی روی یک موقعیت یا رابطه ای دارید کنترل و قدرت تان را از دست می دهید و بشدت تحت فشار هستید. شما دچار استرس شدید شده اید و شاید از خودتان به خاطر عدم کنترل تمایلات فیزیکی تان عصبانی هستید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴:۴۶
آروین

آروین : خواب دیدم که یک خانم که .... خارج کردم.

پاسخ
لینک۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴:۰۵
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر خوابتان این است که دختر خاله ی همسرتان می خواهد سعی کند که نظرات و حرفهایش را به شما تحمیل کند و از شما انتظار دارد که به او بگویید که بله شما درست می گویید! و بعد که او خیالش راحت شد که حرفش را تصدیق می کنید، می توانید نظرات او را دور ریخته و رد کنید. او می خواهد نشان دهد که مثل یک مرد قویست، قدرت و اقتدارش زیاد است، روی همه چیز کنترل دارد و حرفش را به کرسی می نشاند و تمایل دارد که شما این شخصیت او را تصدیق و درک کنید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴:۴۲
hazin

hazin : سلام روز شما بخیر.لطفا مخفی باشه.

پاسخ
لینک۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۳:۳۴
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر خوابتان این است که شما دارید سعی می کنید که شخصیتی قوی و مستقل، با اراده و رقابتی از خودتان بسازید ولی هنوز قدرت و اقتدار زیادی در کارتان بدست نیاورده اید که بخواهید موفقیت تان را به دیگران ابراز کنید. اما بعدا به سود و منفعتی می رسید و شروعی تازه و بهتر از گذشته را خواهید داشت. تشکر از همراهیتون.

پاسخ
لینک۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵:۱۰
Hesam

Hesam : سلام خانم هراتی وقتتون بخیر لطفا به عموم نشون داده نشه

پاسخ
لینک۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴:۵۰
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تشکر. تعبیر خوابتان این است که شما جنبه ها و وجهه ی متفاوتی از او را مشاهده خواهید کرد. او راجع به افکار و احساسات خودش با شما صحبت خواهد کرد و شما فکر می کنید که او نیاز به حمایت و پشتیبانی شما دارد. در حالی که او شخصیتی قوی و مستقل، با اراده و خودمختار از خودش بروز می دهد و شما از اینکه او مثل یک مرد، قوی روی پای خودش ایستاده و از خودش حمایت کرده است؛ تعجب می کنید. شما سعی می کنید که او را درک کنید. ولی شاید دوست ندارید که پدر و مادرتان از احساس دلسوزی و صمیمیت شما با او با خبر شوند. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷:۰۹
Katusha

Katusha : سلام بانو هراتی نازنین،محبت وعشق خالص وانسانیت به تمام معنااز درون و کلام شما لبریز است،هر آنچه نیکوست خدا در دوجهان به شما ببخشد.( آمین)خوابی که براتون تعریف میکنم شوهرم تو این هفته دیده دقیق نمیدونه کدام شب وجزییات خواب هم یادش نیست فقط یادشه که تو خواب نگاه به اندام جنسیش میکنه میبینه بیضه هاش هست ولی آلتش بریده شده از ته ،وتهش هم جای زخم معلوم بوده که مثلا خون بند میاد وخشک میشه جای بریدگی اینطوری بوده،همین.البته اینم اضافه کنم که ما تنهایک پسر ۱۴ ساله داریم که تازگیها موتور سواری یاد گرفته ومن خیلی نگران سلامتیشم چون میگن خواب آلت بریده خوب نیست وربط داره به فرزند،امیدوارم تعبیر خوب باشه از شما بانوی بزرگوار بابت لطف ومحبهاتون بازم ممنونم

پاسخ
لینک۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۴:۲۵
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام عزیزم. تشکر از این همه محبت و تعاریف مثبت و دعای خیر شما. همسر شما شخصیتی شجاع و جسور دارد ولی احساس می کند که قدرت و اقتدار او از دست رفته و نمی تواند به گونه ای که دوست دارد، نظراتش را در زندگی اعمال کند و یا حرفش را به کرسی بنشاند و یا کسی را وادار و مجاب به این کند که حرف او را بپذیرد. این حالت دلمه ی خون و خشک شدن آن روی زخم، نشانه ی زمان شفاست و مشکلات همسرتان همیشگی نیست. معبران قدیمی قدرت و اقتدارشان را بر حسب تعداد پسرانشان می دانستند و فکر می کردند که از دست دادن این عضو به معنی از دست دادن پسر است. اما در واقعیت مفهوم اصلی به معنی از دست دادن قدرت است و نه پسر. برای دفع شر یک مرغ قربانی کنید و گوشتش را به فقرا ببخشید. انشالله قضا بلا از زندگی تان دفع می شود. لطفا هرگز برای تعبیر از منابع قدیمی استفاده نکنید چون هر تعبیر منوط به زمان خودش تفسیر و تعبیر می شود و نمی توان برای همه ی مردم یک نسخه ی واحد برای یک خواب واحد، پیچید!! تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳:۰۷
مهران

مهران : سلام
من خواب دیدم پدر خانمم که فوت شدن .. رو بهم نشون میدن که خیلی .. مادر خانمم اونجا هستن و هر دو خوشحالن

پاسخ
لینک۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۱:۰۳
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. روحشان شاد. پدر خانم شما شخصیتی مقتدر و قوی و با اراده داشته و دلتنگ مادرخانم شماست. اگر مادرخانمتان زنده هستند، سلامت او در خطر است و شما باید بگویید که ایشان به اندازه ی وسعشان مرغ یا گوسفند قربانی کنند و گوشتش را به فقرا ببخشند تا انشالله قضا بلا از او دور شود. پدرخانمتان در این خواب خواسته به شما هشدار دهد که خطری سلامت همسرش را تهدید می کند. اما اگر مادرخانمتان فوت شده، روح آنان در کنار هم و در آرامش به سر می برند. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵:۲۴
Narges

Narges : سلام خانم هراتی.خواب دیدم ........................یهو دیدم رو کتفش یه التهاب پوستی بزرگ هست،گفتم باید بری دکتر،اون یکی کتفشو دیدم،اونم التهاب داشت،که داشت بزرگتر میشد. نگاهمون افتاد به کتفهای خودم،دقیقا منم مث اون بودم. می خواستیم بریم دکتر مامانم و بابام اومدن بعد گفتن خودت برو دکتر و تنهام گذاشتنرفتیم باهم دکتر خواهر و برادرای اکسم اومدن که همراهیمون کنن نوبتمون شد رفتیم توو دکتر گفت یکی یکی بیاید توو،اول اکسمو برد برای معاینه،من توو دلم گفتم فکر می کردم با هم بریم توو. وقتی اومدیم بیرون دیدم داداشمو خانمش وقتی متوجه شدن اومدم بیمارستان اومدن که همراهیم کنن

پاسخ
لینک۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۹:۲۱
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. تعبیر خوابتان این است که شما راجع به این فکر می کنید که دوست سابقتان قدرت و اقتدار و توانایی و مردانگی خودش را می شناسد و اعتماد به نفسش بالاست ولی دوست نداشته که با شما خیلی احساساتی رفتار کند. او از اینکه نسبت به شما نرم و ملایم و احساساتی رفتار کرده پشیمان است. در واقع نگرانی او این است که به شما دلبستگی پیدا کرده و بعد شما رفتاری با او داشته باشید که او به خاطر وابستگی به شما نتواند به خوبی از خودش دفاع کرده و از جانب شما ضربه بخورد. شاید قبلا هم اینطور شده و از کسی ضربه خورده و شما هم دقیقا همینطور هستید. می ترسید وابسته شوید و حمایت کافی را از عشقتان دریافت نکنید. شما باید خردمندانه و با مهربانی و بزرگسالانه رفتار کنید و خودتان مشکلاتتان را رفع کنید. عشق شما از جانب خانواده اش حمایت می شود و یا مدرنتر از شما بوده و حرفش را راحت تر به آنان بیان می کرده و زودتر از شما با خودش کنار می آید و به آرامش می رسد. شما هم تدریجا با کمک خانواده تان به آرامش می رسید و مشکلات گذشته را فراموش می کنید. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹:۱۱
نرجس

نرجس : سلام بانو جان. لطفا متن رو مخفی کنید..ممنونم بانوجان.

پاسخ
لینک۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۰:۰۲
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. خواهش می کنم. تعبیر خوابتان این است که شما مدت کوتاهی سعی می کنید که با عزم و اراده ای قوی و مردانه از نظرات خودتان دفاع کنید. شما تمایل دارید که خواسته هایتان را محقق کنید ولی از بیان مستقیم احساس تان و شورو شوق معصومانه و سرخوشانه تان طفره می روید. شما ته دلتان احساس خوبی از شرایط موجود ندارید ولی در ظاهر وانمود می کنید که همه چیز خوب است و از شرایط موجود خیلی راضی هستید. اما در عین حال، از اینکه بخواهید روی حرفتان پافشاری کنید هم خسته هستید و دوست دارید که به نحو رمانتیک تری با همسرتان ارتباط داشته باشید نه اینکه او وانمود کند که به حرفتان احترام می گذارد ولی به نظراتتان اهمیت ندهد. شما حال و حوصله ی دعوا کردن و اصرار کردن برای به کرسی نشاندن حرفتان ندارید. دوست ندارید که اختلافتان با همسرتان ادامه پیدا کند و همین که احساس مخالفت خودتان را به او نشان داده اید برایتان کافیست. شما بشدت مراقب هستید که همسرتان از شما راضی باشد و فکر می کنید که او عاقلتر از شماست و حق با همسرتان است. سعی می کنید که خودتان را متقاعد کنید که از اول هم حق با او بوده. خوابتان شامل 2 حق خواب بود. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹:۲۸
Ssss

Ssss : سلام و عرض ادب.خواب دیدم نامزدم ......میخواست باهام آشتی کنه.بعد دیدم که از درز سنگی مثل صخره که انگار داخل درز خونشه و تاریکه تا کمر به حالت افقی اومده بیرون باهام حرف میزد و میخواست دلمو به دست بیاره.یهو حین حرف زدن لکنت گرفت (اینجا درز تو کف زمین بود و من بالا سرش ایستاده بودم و نگاهش میکردم)جلو پای من داشت کشیده میشد تو زمین یعنی تو همون درز.نگاهش به من بود دستاشو گذاشته بود کف زمین خودشو نگه داشته بود کشیده نشه تو.لباسش سفید و گونه هاش سرخ و چشماش روشن تر از واقعیت بود.همین موقع از خواب بیدار شدم باقی خوابو ندیدم.تشکر

پاسخ
لینک۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۴:۴۰
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. عرض ادب متقابل. نامزد شما احساسش را نسبت به شما صریح و رک و پوست کنده بیان می کند و عزم و اراده اش برای نشان دادن قدرت و اقتدارش زیاد است. او احتمالا دلتنگ شماست و نمی خواهد با شما تندخویی کند. او شخصیتی سفت و سخت از خودش بروز می دهد ولی هدفش این است که نشان دهد تمایل با صلح و آشتی با شما دارد. او سعی می کند که با خودش مبارزه کند و افسرده نباشد ولی روحیه ی او تضعیف شده و شخصیتی احساساتی از خودش بروز می دهد. تشکر از همراهیتون

پاسخ
لینک۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۰:۲۲
ادامه

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.