کاربر گرامی، بخش دیدگاه تعبیر خواب روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه کلا بسته است. سایر روزها از ساعت 12 شب تا 17 عصر فعال است.باشه

یوتاب گلچینی از بهترین ها

تعبیر خواب برج های فلکی

محمد ابن سیرین می گوید: دیدن حمل و اسد و قوس، لشگر پادشاه یا حاکم است. دیدن ثور و سنبله و جدی، پسر حاکم است. دیدن جوزا و میزان و دلو، قاضی صاحب تدبیر حاکم است و دیدن سرطان و عقرب و حوت، دیدن صاحب شرط و شرابدار پادشاه است.

اگر کسی حمل را به خواب دید، در ارتباط با مردی محتشم قرار خواهد گرفت و حاجتش روا شود. اگر ثور را ببیند با مردی جاهل و نادان روبرو خواهد شد و حاجتش روا شود. اگر جوزا را ببیند، با مردی فصیح برخورد خواهد کرد و حاجتش روا شود. اگر سرطان را ببیند، با مردی بی اصل و نسب رابطه ای خواهد داشت و حاجتش روا خواهد شد.

اگر سنبله را ببیند، با مردی کشاروز و بی وفا کاری خواهد داشت و مرادش برنیاید. اگر میزان را ببیند، با مردی قاضی در تماس خواهد بود و هر وعده که دهد وفا کند. اگرعقرب را ببیند، با مردی دشمن یا زنی مفسد، کاری خواهد داشت و او را زحمت رسد و غمگین گردد. اگر قوس را ببیند، با مردی سالار کاری خواهد داشت و حاجت او روا شود و خلق او را دوست دارند. اگر حوت را ببیند، با مردی غریب ساده دل و نیک رای و مهربان و کم سخن کاری خواهد داشت و حاجت او روا شود.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

3 دیدگاه

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.

ابراهیم

ابراهیم : با سلام و احترام. دیروز صبح پنجشنبه 98.11.03 در رویا به ستاره ها مینگریستم. سعی میکردم بفهمم چه شکلی هستند. به شکل خرچنگ بودند و با خودم فکر کردم که این کدام یک از برجهاست و به خودم گفتم این برج سرطان است و باز دقت کردم و به ستاره های آن نگاه میکردم که انگار ده ستاره که هر کدام سر انگشتان پا بود توجهم را جلب کرد. و متوجه شدم مربوط به یک میمون است. یعنی صورت فلکی به شکل میمون شده بود و آن ده ستاره هر کدام سر یکی از انگشتان پای یک میمون بود. و باز در نگاه بعد همان خرچنگ دیده میشد که به سمت چپ کمی حرکت کرد و چنگهای خود را از سر خوشحالی برای من بازو بسته کرد. سپس دیدم در ماشینی در صندلی عقب بودم که راننده آن برادرم بود و مادرم هم در صندلی جلو نشسته بودند و در سه راه دفتر(سه راهی در مشهد که بواسطه وجود کارگاه تولید دفتر اینگونه نامیده شده است) مشغول حرکت بودیم. و باز به آسمان نگاه کردم اما دیگر صبح زود شده بود و ستاره ها دیگر دیده نمیشدند و برادرم به من گفت تو در تشخیص صورتهای فلکی دکترا داری. رویا اینجا تمام شد. یک توضیح دیگر شاید در تعبیر به کار آید اینکه شبی که رویاهای مربوط به دعوا را با عنوان رویای شماره دو و سه برای شما نوشته بودم جهت مشورت به منزل برادرم رفته بودم و ایشان هم از باب مشاوره همان نظر شما را به من داده بودند و صبح روز بعد این رویا را دیدم. شاید مربوط به این موضوع باشد یا نباشد. نمیدانم.

پاسخ
لینک۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۳۵
فریبا هراتی

فریبا هراتینویسنده یوتاب : سلام. احترام متقابل. اگر برادر شما متولد سال میمون است، یا اگر شخصیتی باهوش و زیرک دارد، نصایح او باعث عملکرد موفق شما خواهد شد. صورت فلکی خرچنگ یا سرطان، شخصیتی احساساتی و سمج و مقاوم دارد که پشتکار و سرسختی بسیار زیادی در کارهایش از خود نشان می دهد که در واقع اشاره به بنده دارد. من از اینکه نظر بنده و برادر شما برای مشاوره و راهنمایی شما یکسان بوده است خوشحال شدم و این همان باز و بسته کردن چنگک ها از روی خوشحالی است. :))))) شما بینشی قوی دارید. تشکر از همراهیتون.

پاسخ
لینک۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹:۱۸
ابراهیم

ابراهیم : :))))))) خیلی بامزه بود

پاسخ
لینک۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۲۶

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.